Доставка товарів від Ашан

В мережі Ашан доступна послуга "Доставка товарів".

Є доставка трьох видів:

  1. У магазин, у пункт самовивозу (або на пункт обслуговування клієнтів гіпермаркету, або у поштомат Нової пошти у 4-ох магазинах Києва – Ашан Rive Gauche (Рів Ґош), Ашан Петрівка, Ашан Чернігівська та Ашан Біличі)
  2. У будь-яке відділення Нової пошти по Україні (вибирається при замовленні)
  3. Доставка додому (адреса заповнюється при замовленні)
Запитання Відповідь
Вартість доставки Така ж, як і в Нової Пошти: залежить від ваги, габаритів (якщо великі), по Києву / області / інша область, в Києві це завжди експрес (замовлення до 11:00 - буде ввечері, після 11:00 - на наступний день).
Територія доставки Клієнт може зробити замовлення на веб-сайті з доставкою додому або на будь-яке відділення Нової пошти по всій Україні, за виключенням Криму та ОРДО / ОРЛО
Період доставки

Усі замовлення для Києва повинні доставлятися у той самий день, якщо вони були зроблені до 11:00, та на наступний день, якщо їх було зроблено після 11:00 (це стандартні тайм-слоти для послуги "Ескпрес"). Для регіонів замовлення доставляється через 2 дні, стає доступним після 18:00 на другий день після замовлення (послуга "Стандартна")

Якщо клієнт замовляє доставку додому, кур'єр Нової пошти приносить замовлення до дверей квартири; перед оплатою на веб-сайті клієнт побачить день та приблизний час доставки, той самий день та приблизний час буде продубльовано у першому автоматичному мейлі, який буде надіслано клієнтові менше ніж за хвилину після оплати. Це лише приблизний час. Перед доставкою клієнтові надійде SMS від Нової пошти (не від Ашан), в якому буде зазначено номер доставки (це не номер замовлення на веб-сайті - це окремий номер, по якому можна відслідкувати статус саме доставки; цей самий номер (він ще називається tracking number) з'являється в особистому кабінеті клієнта на веб-сайті), ім'я кур'єра Нової пошти, номер мобільного телефону кур'єра. Приблизно за 15-30 хв. до доставки кур'єр дзвонить клієнтові (на той номер, який клієнт вказав при замовленні) і попереджає про свій прихід. З кур'єром можна домовитися на іншу дату та інший час.

Якщо клієнт замовляє доставку у відділення Нової пошти, алгоритм такий: перед оплатою на веб-сайті клієнт побачить день та приблизний час доставки, той самий день та приблизний час буде продубльовано у першому автоматичному мейлі, який буде надіслано клієнтові менше ніж за хвилину після оплати. Це лише приблизний час. Коли замовлення вже буде у відділенні, клієнтові надійде SMS від Нової пошти (не від Ашан), в якому буде зазначено номер доставки, а також номер та адресу відділення Нової пошти, куди здійснюватиметься доставка.

Доставка великогабаритних або важких товарів до квартири Великогабаритні або важкі товари (наприклад електро-побутова техніка або 50 1л миючих засобів) доставляються до під'їзду, далі клієнт забирає сам, це обмеження компанії Нова Пошта, вони вказані на їхньому сайті
Статус замовлення і коли воно буде доставлено
  • Якщо замовлена доставка додому або до будь-якого відділення Нової пошти по Україні і якщо клієнт хоче дізнатися кінцеву дату та час доставки через кур'єра Нової пошти, клієнт може самостійно зайти у свій особистий кабінет на веб-сайті, знайти замовлення, у замовленні буде зазначено номер доставки Нової пошти та, поряд, номер телефону колл-центру Нової пошти  0-800-500-609; дзвонячи на колл-центр Нової пошти потрібно сказати номер доставки саме Нової пошти (а не номер замовлення, який клієнт бачив на сайті під час свого замовлення).
  • Якщо замовлення на гіпермаркет/поштомат в гіпермаркет – інформацію про замовлення можна дізнатися через колл-центр Ашан 0-800-300-551.
Документи, які клієнт має надати кур'єру
  • Якщо замовлення до 14 грн. і не замовлена послуга "особисто в руки", якщо заноситься замовлення в квартиру - віддається будь-якій людині, яка проживає за даною адресою (не потрібно якихось документів) кур'єр лише перепитує, чи очікується доставка.
  • Якщо замовлення понад 14 грн. - для фіз осіб потрібен паспорт або пластикову ID-картку (новий формат паспорту)
Хто видає чек Чек Ашан вкладається в замовлення
Чи може юридична особа отримати повний пакет документів (податкова накладна і т.д.) Юридичні особи, за договором оферти, не можуть робити замовлення - тільки фізичні особи
Відмова від замовлення під час доставки
  • Замовлення можна оплатити лише у віджеті ПриватБанку на веб-сайті (форма оплати) - вводячи у спеціальну форму номер своєї банківської картки, або через Приват24, LiqPay чи VISA Checkout 
  • Клієнт може відмовитися від замовлення під час доставки. Тоді кур'єр передає по системі Нової пошти, що замовлення відмінено, і цей статус передається на веб-сайт auchan.ua.
  • Таке замовлення з тим самим кур'єром передається на склад Ашан
  • Після того, як клієнт відмовляється від замовлення, гроші клієнтові  за товар, за виключенням вартості доставки, автоматично повертаються на платіжну картку, яка використовувалася при оплаті замовлення. Якщо оплата здійснювалася карткою ПриватБанку, гроші максимум будуть повернені за сім діб (найшвидше вони можуть бути повернені за 10 хв. після відміни замовлення, або на наступний день), якщо використовувалася картка іншого банку, як показує практика, максимальний термін повернення - 14 діб.
Відмова від замовлення після доставки
  • Якщо клієнт хоче повернути куплений і доставлений товар, він має подзвонити у колл-центр Ашан 0 800 300 551
  • Клієнту має підійти до найближчого відділення Нової пошти або до магазину Ашан; колл-центр Ашан допоможе клієнтові знайти найближче відділення Нової пошти (можна подивитися на сайті https://novaposhta.ua/office) або магазин Ашан, повідомить про час роботи цього відділення / магазину
  • Клієнтові повідомляється, що якщо товар має брак, повернення товару (відсилання товару на фулфілмент-центр Нової пошти, де Ашан орендує частину площі) буде для клієнта безкоштовним - клієнт має оформити пересилання товару у відділенні Нової пошти (назвати адресу Склад Нової Пошти Лоджистік №2, відділення №12, м. Бровари Київської обл., Броварська об'їзна дорога 68, для Ашан Україна) та обов'язково сказати, що оплата буде здійснюватися приймаючою стороною. Якщо вимагається номер телефону, клієнт має надати номер телефону колл-центру  0 800 300 551.
  • Якщо клієнт відмовляється від товару з інших причин, він так само має підійти до відділення Нової пошти (назвати адресу Склад Нової Пошти Лоджистік №2, відділення №12, м. Бровари Київської обл., Броварська об'їзна дорога 68, для Ашан Україна) та самому оплатити відправку.  Якщо вимагається номер телефону, клієнт має надати номер телефону колл-центру 0 800 300 551.
  • Клієнт повинен повідомити номер доставки  через Нову пошту  товару, від якого він відмовився, колл-центру Ашан. Клієнт повинен також повідомити колл-центру Ашан свою адресу, на яку буде відправлено фіскальний чек.
Часткове повернення товару (часткова відмова)

Якщо клієнт відмовляється від частини замовлення на стадії комплектування (під час збирання), він дзвонить у колл-центр Ашан, Колл-центр Ашан (фіксує звернення в Аром) зв'язується зі Складом,і на Складі проводять часткову відміну замовлення.

Якщо клієнт отримав замовлення додому і бажає відмовитися відразу від нього - повністю або частково (наприклад, якщо є брак), він повертає замовлення кур'єру, кур'єр повертає замовлення на фулфіллмент-центр Нової пошти, звідки замовлення було надіслане. Інформація про часткову або повну відміну замовлення автоматично відправляється Новою поштою в Ашан (і цей новий статус замовлення може бачити колл-центр у своєму кокпіті та клієнт у своєму аккаунті).

Якщо клієнт вирішує повернути замовлення не відразу, а протягом найближчих 14 днів (якщо є брак), він повинен прийти до будь-якого відділення Нової пошти або магазину Ашан, і відправити самостійно. Повернення товару (відсилання товару на фулфілмент-центр Нової пошти, де Ашан орендує частину площі) буде для клієнта безкоштовним - клієнт має оформити пересилання товару у відділенні Нової пошти (назвати адресу Склад Нової Пошти Лоджистік №2, відділення №12, м. Бровари Київської обл., Броварська об'їзна дорога 68, для Ашан Україна) та обов'язково сказати, що оплата буде здійснюватися приймаючою стороною. Якщо вимагається номер телефону, клієнт має надати номер телефону колл-центру  0 800 300 551.

Додатково (нюанс Нової Пошти)

У Нової пошти є невелика кількість відділень, які приймають замовлення вагою менше 5 кг (в основному вони розташовані у торгівельних центрах великих міст). Якщо клієнт на веб-сайті auchan.ua вибрав відділення Нової пошти, яке, по факту, не може прийняти габаритний вантаж, таке замовлення автоматично перенаправляється на відділення №1 того міста, куди замовлення повинно бути доставлене (головне відділення).

Клієнт отримає SMS від Нової пошти, в якому буде зазначено нову адресу, але не буде зазначено, що відділення змінилося.

Клієнт вказав невірний номер телефону, передзвонює на гарячу лінію Ашан з проханням зробити його корекцію для отримання подальших повідомлень від Нової Пошти

Внести зміни можна 2-ма способами:

  1. Через особистий кабінет на сайті Нової пошти - знайти там номер ЕН (накладної), виділити її та вибрати "Управління ЕН"
  2. Через заявку про зміну даних. Клієнт може самостійно завантажити даний бланк з сайту. Посилання - https://novaposhta.ua/documents_in_process - заповнити інформацію, зробити скан, відправити на vip@novaposhta.ua, отримати відповідь "Ваш запит оброблений".
Клієнт хоче поставити позначку на гарантійному документі

Є два способи:

  1. Він може відправити його через пункт Нової Пошти за адресою: Просп. С. Бандери 15А (Центральний офіс) - департамент Інновацій для Юлії Дрок.
  2. Також клієнт може під'їхати в будь-який Ашан на ПОК (при собі мати чек на товар, паспорт на товар, і документи посвідчення особи)
Для зв'язку з нами