ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ
Як стати учасником програми Ашан "Персональний бонус"?
  1. Придбайте картку на касі за символічну ціну - 1 грн.
  2. Активуйте картку і розпочніть накопичувати бонуси. Активувати картку Ви зможете на касі у будь-якому магазині “АШАН” та/або “Мій АШАН”, після чого розпочнеться накопичування балів.
  3. ЗАРЕЄСТРУЙТЕ КАРТКУ ТА ОТРИМУЙТЕ БІЛЬШЕ!
Способи реєстрації в бонусній програмі

Для того, щоб використовувати бонуси за програмою “ПЕРСОНАЛЬНИЙ БОНУС”, необхідно зареєструвати Вашу картку одним зі зручних для Вас способів:

  • заповніть друковану анкету та залиште її у спеціальних скриньках у пункті обслуговування клієнтів магазинів АШАН;
  • зареєструйте картку на сайті bonus.auchan.ua. Заповніть електронну анкету в новому або раніше створеному персональному кабінеті на auchan.ua, надайте підтвердження своїх контактних даних та впишіть номер фізичної картки;
  • завантажте мобільний додаток “АШАН”, створіть персональний кабінет чи увійдіть у раніше створений кабінет, заповніть анкету з Вашими контактними даними;
  • зателефонуйте до колл-центру "АШАН" з телефону прямого зв'язку в пункті обслуговування клієнтів гіпермаркетів АШАН, або за номером 0 800 300 551, та надайте усні відповіді на обов'язкові запитання оператора.
Як накопичувати бонуси? За кожну покупку отримуйте кешбек у вигляді відсотків від кожної покупки. Бонуси зараховуються на наступний день.
Як використати бонуси? Ви можете використати ваші бонуси, повідомивши про це господиню каси (касира) в момент покупки товару.
Якими є статуси програми лояльності? Що таке бали?

З моменту отримання картки та активації її в програмі “ПЕРСОНАЛЬНИЙ БОНУС”, Ви починаєте накопичувати бали за покупки у гіпермаркетах “АШАН” та магазинах “Мiй АШАН”. Бали нараховуються за кожну покупку за схемою 1 витрачена гривня = 1 бал.

До того ж Вам нараховується 200 балів за 1 візит протягом одного дня одноразово.

Бали дають змогу підвищити свій статусний рівень, а з ним і відсоток кешбеку.

Існують 3 рівні програми лояльності:

  • Стандарт 1% - надається відразу після активації карти
  • Бонус +1.5% - необхідно накопичити 40000 балів для переходу на цей рівень
  • Бонус Ультра 2% - необхідно накопичити 140000 балів для переходу на цей рівень 
Як отримати інформацію про бонуси та бали?

Інформацію про списання та отримання бонусів можна дізнатись:

  • у касовому чеку,
  • у персональному кабінеті на сайті auchan.ua,
  • у мобільному додатку "АШАН"
  • за телефоном гарячої лінії 0 800 300 551
Чи на всі товари нараховуються бонуси? Бонуси не нараховуються на акцизні товари, як-от: алкоголь та тютюнові вироби.
Чи за всі товари можливо списати бонуси? Бонуси не списуються у чеку де присутні акцизні товари, як-от: алкоголь та тютюнові вироби.
Чи обов'язково мати при собі фізичну картку програми лояльності? Не обов'язково. Картку можна прив'язати до мобільного додатку "АШАН", який підтримує функцію створення цифрової картки, що рівнозначна фізичній картці.
Чи є ліміт використання бонусів? Ліміту використання бонусів немає. За 100% суми чека можна розрахуватися бонусами
Чи є ліміт використання купонів в одному чеку? Всі купони сумуються і ліміту їхнього використання наразі немає.
Що таке картка і брелоки? Разом з основною карткою Вам надається 3 брелоки, які є рівноцінними з нею. Тобто брелок - це пластикова зменшена копія картки, що надається учаснику Програми Лояльності разом з Карткою та має також функції, що й основна Картка.
Який термін дії картки Картка має необмежений термін дії.
Як отримати більше бонусів?

Додаткові бонуси у розмірі 0.5% від вартості товару можна отримати за покупки власних торгових марок АШАН.

Це Inextenso, Cosmia, Qilive, Actuel, Onetwofun, товари червоної і чорної пташки та інші власні торгові марки АШАН.

Також існує Студентська програма, яка дає +1% бонусів щовівторка і Сімейна програма, яка дає +1% додаткових бонусів щочетверга.

Чи можуть бонуси «згоріти»? Так, якщо бонуси не будуть використані упродовж поточного року, то вони будуть анульовані 01.02. наступного року.
Що робити, якщо я втратив(-ла) картку?

У випадку втрати картки ви маєте подзвонити на гарячу лінію за номером 0 800 300 551 або звернутися на пункт обслуговування клієнтів і повідомити нашим співробітникам персональні дані, які були зазначені при реєстрації.

Щоб отримати нову картку, Вам необхідно отримати нову не проскановану картку в магазині, після чого звернутись на гарячу лінію за номером 0 800 300 551 або звернутися на пункт обслуговування клієнтів де наші співробітники перенесуть всі Ваші данні та бонуси на нову картку.

Як програма лояльності взаємодіє з іншими акціями/спеціальними пропозиціями? Всі акції, знижки і спеціальні пропозиції не впливають на програму лояльності, а сумуються з нею, надаючи Вам ще більше переваг.
Чи можна скористатись карткою в інших країнах де є АШАН? Ні, картка діє тільки на території України.
МАГАЗИН
Де знаходяться гіпермаркети АШАН? Зараз в Україні представлено 22 гіпермаркети та 4 магазини "Мій АШАН" Ознайомитись з адресою та графіком можна на мапі на сайті
Що таке "Мій АШАН"? Це магазини формату "магазин біля дому", де можна знайти продукцію АШАН.
Як можна дізнатись графік курсування безкоштовних маршруток від АШАН?

Інформацію можна дізнатись:

  • у гіпермаркеті
  • у мобільному додатку "АШАН"
  • на гарячій лінії за номером 0 800 300 551
Чи дозволений вхід з тваринами в магазин? Вхід з тваринами заборонений на територію магазину.
Чи можу я прийти з велосипедом в магазин? Ні, вхід на територію магазину з велосипедом заборонений. Велосипед необхідно залишити на паркінгу.
МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК
Які мінімальні вимоги для встановлення додатку?

Мінімальні вимоги:

  • iOS 5.0 і вище
  • Android 4.4 і вище
  • Bluetooth 4.1 і вище
Я не бачу в додатку акцій свого магазину / бачу тільки акційні пропозиції Петрівки Необхідно натиснути на позначку у верхньому лівому кутку екрану та обрати гіпермаркет, що Вас цікавить. Додаток запам’ятає обраний Вами гіпермаркет і при наступному використанні розділу «Акції в Ашан» покаже Вам пропозиції цього гіпермаркету.
Як використати функцію додатку "сканування штрих-коду"? Дана функція використовується для отримання миттєвої інформації про ціну товару. Для її використання потрібно натиснути на опцію «Сканер штрих-кодів», обрати необхідний гіпермаркет (за допомогою позначки у верхньому лівому кутку), помістити штрих-код товару на який необхідно перевірити ціну по центру екрану. Після чого відбудеться сканування штрих-коду і на екрані з’явиться необхідна інформація. Для Вашої зручності можна скористатися ліхтариком, що підсвітить штрих-код, натиснувши на позначку «ліхтарик» у верхньому правому кутку.
Некоректна ціна при скануванні товару Для того щоб ціни відображались коректно, необхідно перед  скануванням товару обрати той магазин, в якому ви заходитесь на даний момент. Після цього можна починати сканування. При цьому, на Вашому пристрої має бути увімкнений Інтернет (wi-fi) - без цього ціни не будуть підтягуватись у додаток
Як отримати знижку використовуючи мобільний додаток? Знаходячись у гіпермаркеті необхідно ввімкнути визначення підключитися до мережі wi-fi , авторизуватися у додатку, увійти у розділ «Спеціальні ціни» і обрати цікаві для Вас пропозиції з переліку, або ж з повідомлень, що будуть Вам надходити під час руху гіпермаркетом. Обрані товари необхідно перемістити на закладку «Кошик» і показати їх господині каси для сканування штрих-кодів, після чого господиня каси прийме сплату за товари за спеціальними цінами.
Чому ціни в Мобільному додатку відрізняються від цін в магазині? Можливо, Ви помилково обрали не той за локацією магазин, де знаходилися на той період часу. Щоб обрати необхідний гіпермаркет скористайтеся позначкою у верхньому лівому кутку екрану, натиснувши на яку відкриється випадаючий список. Додаток запам’ятає Ваш вибір і при наступному використанні розділу одразу покаже обраний гіпермаркет.
Я не можу встановити додаток Ашан - бачу надпис "немає доступу для Вашої країни" Система налаштована таким чином, що додаток доступний для скачування тільки для пристроїв, акаунт яких зареєстрований на території України. Пропонуємо спробувати змінити країну реєстрації в налаштуваннях Вашого акаунта.
Як змінити мову у додатку? Для того, щоб змінити мову необхідно увійти у мобільному додатку у Профіль, обрати опцію «Мова» і змінити мову.
Як мені можна підписатись на розсилку Акцій? Для того, щоб налаштувати розсилку необхідно увійти у мобільному додатку у «Профіль», обрати опцію «Управління підписками» і включити розсилання.
ПРО АШАН
Що таке АШАН?

АШАН - це французька мережа гіпермаркетів, яка присутня в 16 країнах, серед яких країни ЄС, Китай, Тайвань, Росія та Сенегал. Вона репрезентована такими напрямками - гіпермаркети, супермаркети, магазини біля будинку та електронна комерція.

Перший у світі магазин було відкрито 6 липня 1961 року в місті Рубе, Франція, Жераром Мюльє.

Чи є подарункові картки в АШАН? Так, в АШАН представлені подарункові картки номіналом у 200, 300, 500, 1000 грн.
Як отримати подарункову картку?

Щоб отримати подарункову картку необхідно:

  1. Перейти на сайт Приват Банку https://www.privat24.ua.
  2. В розділі подарункових карток обрати АШАН
  3. Оплатити та отримати унікальний QR-код
  4. Обміняти QR-код на подарункову картку в будь-якому пункті обслуговуванні клієнтів у магазині АШАН
Які послуги представлені в АШАН?

Клієнти АШАН можуть скористатись такими послугами:

  • "Замовляй і забирай" - Можна обрати необхідні товари в основному непродовольчої групи (та деякі продовольчі товари) на сайті auchan.ua , оплатити їх банківською картою, отримати підтвердження на пошту та прийти на пункт обслуговування клієнтів та забрати Ваше замовлення без черг та страху, що товару не буде в гіпермаркеті.
  • "Доставка товарів від АШАН" - Тепер товари непродовольчої групи з АШАН доступні по всій Україні. Можна купити товар на сайті auchan.ua з доставкою у відділення "Нова пошта" або з доставкою кур'єром додому, попередньо оплативши замовлення банківською карткою.
  • "Доставка свіжих продуктів" - Можна оформити замовлення свіжих продуктів на сайті auchan.zakaz.ua . Скористатись ним можуть клієнти у Києві, Дніпрі, Львові та Одесі.
  • "Купівля в кредит" - На сайті auchan.ua можна купити непродовольчі товари в кредит від Укрсиббанку. Послуга доступна по всій території України.
Для зв'язку з нами